dimarts, 20 de novembre del 2012

Pirineisme

Sabeu, pirineisme seria la paraula correcte per referir-se a les excursions que fem pel Pirineu! Molts fem servir la paraula alpinisme, que seria l'adequada per referir-se a les excursions que fem pels Alps!


I parlant dels Pirineus, coneixeu el Pedraforca? M'encanta! Té una forma única i està dins d'un Parc Natural. M'encanta l'entorn i això que fa molt temps que no hi vaig, de fet, hi vaig anar quan tenia 8 anys i... Hi hauré de tornar!!

Hem d'anar fins a Saldes i allí seguir la pista fins al Refugi Lluís Estasen. Un cop al refugi, seguim un camí que surt de darrere mateix i ja tenim la ruta marcada fins a dalt. És una ascensió fàcil, però cal que estiguem en forma! Al llarg de tota la ruta ens trobarem escaladors, però podem anar pujant tranquil·lament caminant per una ruta senyalitzada.

Heu fet mai el cim del Pedraforca? Ens ho expliqueu?

2 comentaris:

  1. No ho he fet mai, però està dins dels meus reptes d'aquest any! Us enviaré fotos!

    ResponElimina
  2. Que bé!! Molts ànims Orioll!! Esperem les fotografies!! Gràcies per comentar :-)

    ResponElimina