dimecres, 10 d’octubre del 2012

Moure's és sentir-se viu!


Tots tenim aquell indret que ens fa sentir bé. Aquell al que acudim quan no volem pensar en res o quan necessitem pensar una mica en tot. Jo us confiaré el meu: el Passeig Manel Puigverd. Aquest està situat en un poble de la costa anomenat Calella. És aquí on vaig començar l'aventura de caminar i, més tard, de córrer.



És un espai que convida a trepitjar cadascun dels seus racons. Els plataners que l'acompanyen el fan acollidor i, més endavant, les palmeres creen un ambient fresc i alliberador. És ideal per a passejar-hi a qualsevol hora del dia.

Al matí, les sortides de sol són una autèntica obra d'art i s'hi respira una pau inexplicable. Durant el dia hi ha més moviment i fa goig veure gent de totes les edats passant el seu temps lliure fent activitats diverses. Quan es fa fosc els esportistes sortim com cargols disposats a concloure el llarg dia amb una bona dosis d'aire fresc mentre creuem, entre nosaltres, mirades de complicitat.

Com veieu, el meu indret no és un lloc inaccessible. No és ni un cim reconegut, ni un paisatge de pel·lícula i tampoc una llarga caminada escrita en algun llibre de rutes. És un trosset de terra que em serveix d'excusa per moure'm, caminar, córrer o anar amb bicicleta. Amb això vull dir que qualsevol pot començar el seu petit viatge al costat de casa i crear un vincle amb algun indret proper que segur us en portarà a molts d'altres.

Així doncs, us convido a fer una passejada pel meu indret!
                                                                                                                  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada